ZWROTY

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od czasu otrzymania przesyłki.

Odeślij do nas zwracany towar niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
  2. Zapakuj produkty i dołącz do nich wypełniony formularz zwrotu oraz fakturę, którą znajdziesz w panelu klienta lub w przesłanym przez nas mailu z potwierdzeniem zakupu. 
  3. Odeślij paczkę na swój koszt na następujący adres:

    Spunky Beastie TM Agnieszka Strzałkowska
    ul. Szeligowska 5/70
    01-319 Warszawa

    Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  4. Oczekuj na weryfikację i zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może poczekać ze zwrotem środków do czasu otrzymania zwracanych produktów. Termin odstąpienia od umowy jest zachowany, jeżeli odeślesz produkty przed upływem terminu 14 dni. Koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient. Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

 

REKLAMACJE

Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji
  2. Zapakuj produkty i dołącz do nich fakturę, którą znajdziesz w panelu klienta lub w przesłanym przez nas mailu z potwierdzeniem zakupu. Zamiast faktury możesz dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia.
  3. Odeślij paczkę na swój koszt na następujący adres:

    Spunky Beastie TM Agnieszka Strzałkowska
    ul. Szeligowska 5/70
    01-319 Warszawa

    Pamiętaj o dołączeniu numeru zamówienia do odsyłanych produktów.
    Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  4. Oczekuj na weryfikację reklamacji i zwrot środków

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, nie później niż 14 dni od dnia jej pozytywnego rozpatrzenia. Koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient. Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.